9 Temmuz 2012 Pazartesi

Blogger Özel Robot Başlık Etiketleri Ayarları

blogger robots ayarları
 Vallahi nedir bu özel robot başlık etiket ayarları 35 yane yazım var ama sadece indexlenen 2 yazı var o da bugün 2 tane yazdığım konular bilmeden bir işe kalkıştım yukarıda gördüğünüz resimde 3 bölümünde de "all" işaretledim.Sonuç sadece site adresi gözüküyor google'da neyse bugün bir araştırdım bu başlık etiketlerini google dayıdan :) bakarken zaferzent sitesine girdim.Güzel bir yazı yazmış kurtardı bu dertden beni :)

 Siz siz olun özel robot başlık etiket konusunda birşey bilmiyorsanız sadece etkinleştirip boş bırakın :)

İlgili Aramalar:blogger,blogger ayarları,blogger robots ayarları,özel robot başlık etiketleri,özel robot başlık etiket ayarları

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © EcanBlog - Güncel Teknoloji, Vizyona Giren Filmler, İnternet, Oyun | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com